Smatterband

Hej sötizar :)
Förlåt att jag inte haft så mycket tid över till att blogga den senaste tiden. Har nämligen varit så att jag har behövt jobba lite efter skolan. Måste ha råd med en urläcker sjal jag hittat på K5.
Normalt brukar jag inte shoppa på K5. Åker ju annars såklart in till stan med en vän och fikar lite och har mysigt och så :)
Men nu är bloggandet igång igen. Vad ska ni göra på lovet?

Püsspüss!

Glöm inte att vara med och slå vad med oss! :D

PRAS     1;2 så vinner 1     (väldigt otippat)
PRAS     3;4 så vinner 3     (än mer otippat :P )

           200:- i potten

K     mellan två stycken ger siffersumman X30, extra (Ex.   3 och 4 = 210:- )
5 = Hemlig (ny, men självklart med i spelet)

För er som inte förstår riktigt:
Detta är et spel för att göra gusten
lite rikare efter lovet helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0