DN-galan

Igår var det DN-galan och vi hade fått i uppdrag att vara korgbärare och voltnissar. Invigningen var nervös då det hade regnat galet en timme innan och vi skulle köra på gräset, men det gick ju galant ändå! Kul att vi var själva inne mitt på Stadion och alla kollade på oss :S 
Det andra man hade att nojja över var "raketen" den där man gör på dagis när man är liten. vi skulle stå ensamma utspridda längst publiken och göra den med dem. Men av ett misstag någonstans så hann vi inte springa in innan publiken gjorde den av sig själv, yes, yes, yes!
Sen voltade vi lite ibland men bar mest korgar och allt flöt på. Höjdpunkten måste jag tycka var att vi bar korgarna och följde med killarna som sprang 100meter. Och att sen få se sig själv på tvn där uppe över läktarn och att få se hela loppet från bästa platserna, på fotbolls planen precis bredvid. Tyson Gay vann stort och som en barn unge så bad jag honom skriva en autograf på min tröja när jag senare såg honom i en korridor under en av läktarna :P

Fler bilder kommer nog senare. pöss pöss hare grymt! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0