Jag & Tage

Hej, har varit en sån härlig morgon så jag och Tage (som sov över här) tänkte blogga lite innan vi åker till stan och shoppar vårkläder :)
Tage fyllde år i förrgår så vi firade lite här igår och hade mysigt. Han gillar schlager nästan lika mycket som jag så det blev kanon! Han måste dock ta tåget hem i eftermiddag :/ 
Hör av er om ni vill hänga på in till stan eller nåt! Ring mig innan halv 2 :)
Lägger upp en bild på Tages nya ursnygga jacka och en bild på honom också såklart :D
// Fredrik & Tage :) <3


Min barndomskompis och hans nya sportjacka :) <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Copyright Malin på laman! :O

2009-02-08 @ 12:51:59
URL: http://malinochemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0