Äntligen hemma igen (a) <33

Nu sitter jag på arlanda och bloggar lite i väntan på mitt bagage. Jag har precis kommit hem till sverige från en helt magisk vecka i det underbara Venedig. Det var så mysigt att bara gå runt ute på gatorna varje kväll och bara ha det supermysigt utan den stress jag får från mina studier :) Men det var lite jobbigt att skiljas från Snuttan, min 2 månader gamla cockerspaniel, hoppas grannen min lagt ner hjärta och själ i omvårdnaden så länge.
Nu måste jag verkligen kila (råkade spilla lite av min take-away-latte på personen bredvids kofta.) Fler bilder från resan kommer senare!

- Jag har saknat er, puss <3    //Fredrik



Kommentarer
Postat av: Charly

Hej,

måste bara säga att jag älskar er blogg, den är verkligen hur mysig som helst hihi. Hoppas du hade det underbart i Venedig Fredik. Kramisar

2009-01-15 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0