Meningen med livet (a)

Imorse när jag vaknade så var det så himla risigt väder :'( men sen slog det mig att jag strax skulle åka till min friståendeträning! :D Så jag trotsade regn och rusk och pallrade mig till blackebergshallen.
För er "icke-fristående-fantaster" där ute så kan jag säga er att det verkligen är en upplevelse utöver det vanliga :D
Nu så är det så här att vi bloggare delar plats med varandra så det blir bänkvärmning med brudgymnaster för den ena och himmelsk dans frör den andra. Så det är väl 50/50 :)

Gymnastik utan fristående är som en god macka proppad med fullkorn :S <33

Kommentarer
Postat av: cool_guy_92

härlig relatering :p

2009-01-30 @ 22:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0