Sweetie :D <33

Ibland kan man bara bli så himla trött på livet!
Igår skulle jag baka en kaka som jag börjat gilla nu på sistone men så när jag skulle baka den så märker jag att den inte alls gillar mig. Gick inte alls att baka den. Det verkade tidigare som att kakan var i god stämning med mig men inte!
Nu vill jag ändå äta kakan men har inte tillgång till den. Någon annan har den säkert :(
Försökte avvärja mig från frestelsen igår men den kvarstod idag och jag vill ha den :/

Det är en fin, smal och ljus kaka :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw =)

2009-01-29 @ 21:00:14
URL: http://falken.webblogg.se/
Postat av: Anonym

secret budskap ? : p

2009-01-30 @ 20:00:41
Postat av: ......

<33

2009-01-30 @ 21:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0