Haedline

Hej igen, det är jag...er allas kompis :D
Min dag har verkligen varit en sorts berg-och-dal bana! Allt började perfekt imorse när vaknade med en het och varm person intill mig. Jag fick tillochmed sova vidare en halvtimme...fast ensam :/ sen flöt allting på relativt härligt =)
Vändpunkten fann mig vid lunch, fisk med mosig gratinering och gula gummibollar  potatis och sen gick allting utför som nedför en ungkarls-hyvlad ost.

Dagens PLUS:
  • Fantasi och kreativitet - vilket jag har brist på just nu :S
  • Tv-serier!!
  • Sista avsnittet av The O.C.
  • ljusblåa underkläder =)
Dagen MINUS:
  • Frimärk/mynt/bokmärk -samlingar
  • Vattenpölar med omärkt djup!
  • Bokstaven C
  • Ford KA   (inte att förglömma!)

Morgondagens mål:
  • Strunta i vad som kunnat bli
  • Lära känna en ny vän, så himla härligt :)
  • Vara snäll som en cockerspaniel :D
- Om du vore min man så skulle jag förjufta ditt kaffe.
...om du vore min fru skulle jag dricka det!
Så nedrans klockren, så får man käft på satkärringen! :@ 

Oj nej, förlåt :)  pussgurkor nu ska jag se klart Burn Notice och sen få mig lite skönhetssömn. Det kommer bli så underbart. Puss och knull, anusfeber :) <3<3   /iFraed

Kommentarer
Postat av: Miss X Jung

Varför får bokstaven C minus? Nu blev jag nyfiken ^^

2009-03-11 @ 22:33:24
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0