Vad vore jag utan er?! :( <3

Hej och tja, big pimp Fred' här!
Tänkte bara passa på att tipsa om lite hudvårdsprodukter mitt hjärta (..och min hy) fallit för :)
Kom för en vecka sen hem från egypten så jag var bara tvungen att testa lite olika återfuktande krämer för att hjälpa min gyllenbruna hud.

Den självklara favoriten:

BodyButterMango är otroligt skön att applicera och den har en sån härligt söt och fruktig doft (A)
(Färgklicken till burk matchade även min nya skjorta, så underbart!)


Nivea: Happy Time Body Lotion

Fungerade väldigt bra, en riktig räddare i nöden när fjällningen ville hälsa på efter gympan i skolan!
Bra för dig som vill din hälsa väl men inte vill märkas :)


Och alltid i väskan själv klart...Idomin!

( Den minsta tuben tar slut så himla snabbt, tråkigt tycker jag för den är så söt :$ )


Detta inlägg är tillägnat charles framför allt. Varsågod, vi ses imorgon!
Men såklart också alla er andra kisar där ute! :) <3
Btw, fuck solarium och brun-utan-sol, åk till afrika. Pappa betalar!  //BPF <33

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha du låter inte alls gay fredrik, inte alls ^^

2009-03-11 @ 22:24:56
URL: http://falken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0