Comeback

Usch och fy för att lovet är över! Jag tycker deet vore skönt om alla lov vore dubbelt så långa...då skulle man ha dubbelt så roligt ju :D  åh herre gud vad jag drömmer, thaha!
Jag tycker verkligen att ni läsare ska kommentera detta inlägg och skriva vad ni har gjort på lovet, eller maila mig om det. Kanske har ni åkt skidor eller bara slappat hemma i de lugna vintermyset :)          ([email protected])

Vi borde väl också passa på att ursäkta oss för blogg-avbrottet, vi är hemskt ledsna men nu är vi i full gång igen! Trots avbrottet har vi hållt fast vid våra stadiga 3-4 läsare per dag vilket iofs är helt underbart (A)
...om det finns fler socker-söta kisar där ute så hoppas jag att ni hittar hit till våran blogg. Älskar att lära känna nya människor, det värmer en i kylan och hjälper en igenom dagen :)

Dagens PLUS/MINUS är en nyhet här på fredrikochgusten.blogg !  Här listar vi det som vi gillar och inte gillar :)
Dagens PLUS:
Kortärmad-tröja-över-långärmad-tröja
Grönt nagellack och matchande tröja
Busskort-fodral med prickar på
Dagens MINUS:
Långa strumpor
Jeans med hög midja (om du inte är tillräckligt smal)
Männskor utan deo samt. sunt förnuft

Citerar gärna Ernst cirsteiger(?) en dag som denna:
"Man är aldrig så rik som när man tar ett nybakt bröd ur ugnen"

Det var allt för mig, bloggar mer imorgon. Hejdå..gå på tå!   hihi :) <3<3

Kommentarer
Postat av: "7 dresses" ..

Med skyltdockan på hamngatan som Enda undantag, är hög midja visst fint! ;P

2009-03-02 @ 22:42:26
Postat av: "7 dresses" ..

Med skyltdockan på hamngatan som Enda undantag, är hög midja visst fint! ;P

2009-03-02 @ 22:45:45
Postat av: S

haha fredrik jag känner mig ganska träffad vad det gäller grönt nagellack och matchande tröja XD

2009-03-04 @ 20:21:02
URL: http://claudiaochsimone.blogg.se/
Postat av: En med deo

det där med deo och sunt förnuft behöver ju nödvändigtvis inte hänga ihop ;P

2009-04-11 @ 10:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0